קום סנטר מהווה את חוד החנית בתחום המאתגר של אנליטיקס ואופטימיזציה של אתרים ותהליכי שיווק אונליין בישראל. החברה מציעה ללקוחותיה יכולות בחזית הטכנולוגיה והחשיבה השיווקית, לניתוח מעמיק של תהליכי שיווק וקידום באינטרנט. כמו כן, מיישמת החברה שורה של כלים טכנולוגיים מתקדמים וטכניקות אנליטיות המבוססות על חשיבה עסקית, שיווקית וסטטיסטית מתקדמת, במטרה למקסם את האפקטיביות של מהלכי השיווק ולהוביל לשיפור משמעותי בתוצאות העסקיות.
פעילות אנליטיקס ואופטימיזציה בקום סנטר, מנוהלת ומובלת על ידי חטיבת הפיתוח ובשיתוף חטיבת הדיגיטל בחברה. פעילות זו מבוססת על מתודולוגיות ייחודיות למיקסום התפקוד הפונקציונלי והשיווקי של אתרי אינטרנט וקמפיינים שיווקיים באינטרנט. מתודולוגיות אלה פותחו על ידי צוות המומחים של קום סנטר לאורך שנים של פעילות והובלת התחום בישראל.
אנליטיקס ואופטימיזציה – תהליך דינמי המבוסס על עקרונות מקצועיים
שירות אנליטיקס ואופטימיזציה בקום סנטר עובר תהליך דינמי ובלתי פוסק של עדכון והשבחה, במטרה להבטיח התאמה מלאה לכללים, לעקרונות ולאלגוריתמים של מנועי חיפוש, רשתות חברתיות וכלים אנליטיים מובילים. כל זאת במטרה לשמר יכולת קונסיסטנטית בהשגת ארבעה יעדים מרכזיים עבור כל אחד מלקוחות החברה:
- קבלת תמונה מלאה אודות פעילות קהל היעד באתר האינטרנט ובקמפיינים שיווקיים
- גזירת תובנות עומק ומשמעויות פרקטיות
- טיוב ו-Fine tuning של תפקוד האתר והקמפיינים השיווקיים
- מקסום תרומת פעילות האונליין לתוצאות העסקיות והפעילות העסקית של הלקוח
במסגרת פעילות אנליטיקס ואופטימיזציה של קום סנטר, מעמידה החברה בפני הלקוח מערך שלם של פריטי מידע בעלי ערך שיווקי עצום. מידע זה כולל מידע אודות המבקרים באתר, שעות הביקור, זמן השהות באתר, פרופיל משתמש ותחומי עניין, מידת התרומה של אלמנטים באתר ליצירת תנועה והמרת לקוחות, והשפעות של שינויי תכנים ועיצובים באתר על אפקטיביות התפקוד. את המידע האנליטי שנאסף, מעבדים אנשי המקצוע של קום סנטר ומגבשים סט של מהלכים חכמים ומתקדמים, הנדרשים למקסום ביצועי אונליין.
בנצ’מרק רוחבי לכלל פעילות האינטרנט של הלקוח
כמו כן, במסגרת שירות אנליטיקס ואופטימיזציה מבצעת קום סנטר בנצ’מרק רוחבי של כל רכיבי פעילות האינטרנט אצל הלקוח. בכלל זה מבצעת החברה הטמעת קוד אנליטיקס באתר ובקמפיינים שיווקיים אונליין, אופטימיזציה למנועי חיפוש, יישום שגרות מדידה ובקרה והפעלת מודל קבלת החלטות מתקדם לגזירת מהלכים אופרטיביים בהתאם למידע שנאסף.
מזה כעשר שנים של פעילות בעולם האינטרנט הישראלי, ערכה קום סנטר מאות משימות אנליטיקס ואופטימיזציה עבור לקוחות בענפים כלכליים מגוונים לרוחב המשק הישראלי, ובהם ארגונים גדולים, חברות בינוניות ועסקים קטנים.
חברת קום סנטר מסייעת ללקוחותיה להבין בשפה פשוטה את סודות הקידום והשיווק באינטרנט, ולייצר את התגובה האולטימטיבית באופן רציף ולאורך זמן, במטרה ברורה להשיג את היעדים השיווקיים ולהוביל גידול בהכנסות והיקף הפעילות העסקית.