
שיווק באינטרנט הוא למעשה זירה אחת נוספת בתוך עולם השיווק. זירה זו הולכת ותופסת מעמד יותר ויותר חשוב, בפעילות השיווק הכוללת של בתי עסק וארגונים בכל רחבי העולם. זירת השיווק באינטרנט יכולה להתקיים כמרכיב בודד בתוך תמהיל שיווק כולל, אך גם כמרכיב בלעדי העומד בפני עצמו. בהתאם לכך, חייבת כל פעילות שיווק באינטרנט להישען בראש ובראשונה, על עקרונות השיווק המקצועיים, תוך מינוף כלים טכנולוגיים מתקדמים אונליין והתאמה חכמה למרחב הוירטואלי.
פתרון מקיף וכולל תחת קורת גג אחת
חברת קום סנטר, באמצעות חטיבת הדיגיטל ובשיתוף פעולה עם חטיבות הפיתוח והעיצוב בחברה, מציעה פתרון One-Stop-Shop לשיווק 360 ברשת. פתרון שיווק זה, מקיף את כל זירות הפעילות ברשת, לרבות תוכן, וידאו, קידום ממומן, קידום אורגני, יישומים אינטראקטיביים חווייתיים, רשתות חברתיות, Affiliation ועוד, תוך כיסוי מלא של עולם האינטרנט והמובייל גם יחד.
לאורך שנים של פעילות בתחום, רכשה קום סנטר יכולות מתקדמות בחזית החשיבה השיווקית ובסטנדרטים הטכנולוגיים הגבוהים ביותר, על מנת להעמיד לרשות לקוחותיה פתרונות שיווק שגם מייצרים תוצאות בעולם האמיתי. בחברת קום סנטר, האינטרנט אינו בא על חשבון השיווק, ובכל פתרונות השיווק המוצעים על ידה, מקפידה החברה על יישום מתודולוגיות השיווק האפקטיביות והמצליחות ביותר בעולם השיווק המסורתי.
לצד זאת, מתמחה החברה בהתאמת פעילות השיווק למרחב הוירטואלי ולמאפייני פעילות קהל היעד במרחב זה, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים רבי עוצמה כדוגמת אנליזת נתוני שימוש, פילוח קהלי יעד, פנייה ממוקדת לפי פרופיל לקוח, רה-מרקטינג, נורו-מרקטינג, GDN, קידום אורגני וקידום ממומן.
שיווק באינטרנט – תהליך מקצועי ויסודי
שירותי השיווק באינטרנט של קום סנטר מבוססים על עריכת קמפיינים נקודתיים לצד פעילות שיווק רציפה ורוחבית במגוון ערוצי פעילות אונליין:
- אנליזה שיווקית – ניתוח שיווקי של פעילות העסק, זיהוי Key Selling Points, הגדרת מסרים שיווקיים ומטרות שיווקיות וגיבוש אסטרטגיית שיווק על בסיס מוצרי החברה, התמחור ומאפייני קהל היעד
- בניית תמהיל שיווק – הגדרת ערוצי השיווק המיטביים בהתאם לאסטרטגיית השיווק שגובשה, ובכלל זה: ערוצי תוכן (אורגני, אאוטבריין, טבולה ועוד), ערוצים חברתיים (פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם), ערוצי וידאו, שת"פ אונליין ופרסום
- בניית תכנית שיווק –בניית תכנית אופרטיבית הכוללת יעדים, אבני דרך, מדדים וסט שלם של Action Points לביצוע על פי לוחות זמנים מוגדרים מראש ולאורך זמן
- בקרה והתאמה – בקרה רציפה על פעילות השיווק, זיהוי ערוצים אפקטיביים וביצוע Fine Tuning של תכנית השיווק על מנת למקסם את התוצאות ללקוח
חברת קום סנטר מקפידה על תכנון, גיבוש וביצוע פעילות השיווק באינטרנט, בהתאמה מלאה למטרות והיעדים העסקיים של הלקוח, תוך מדידה רציפה של תרומת הפעילות לביצועי העסק במרחב הוירטואלי ולביצועים העסקיים של הלקוח, לרבות גידול בהיקף ההכנסות, בבסיס הלקוחות ובשורת הרווח.