חברת קום סנטר ממוקמת כיום בראש החץ של יישום טכניקת רימרקטינג בישראל, טכניקה חכמה, אפקטיבית ובעלת השפעה מהירה ומובהקת. טכניקת רימרקטינג נחשבת לאחת מטכניקות השיווק המתקדמות ביותר בעולם השיווק באינטרנט.
רימרקטינג היא טכנולוגיה המשכפלת טכניקת מכירות ותיקה וידועה אל תוך המרחב הוירטואלי באינטרנט. הטכניקה מאפשרת להפוך כל ביקור אקראי באתר האינטרנט, לנקודת הפתיחה של תהליך מכירה וירטואלי מול לקוחות פוטנציאליים, בכל מקום אליו הם מגיעים בשיטוטם באינטרנט. טכניקה זו מבוססת על “סימון” לקוחות פוטנציאליים, המבקרים באתר האינטרנט שלכם, באמצעות עוגיית דפדפן ייחודית לכם. סימון זה מאפשר לכם לזהות את אותם לקוחות פוטנציאליים כאשר הם מבקרים לאחר מכן באתרי חדשות, בגוגל או בכל אתר אחר, ולהציג בפניהם תוכן פרסומי ש”יתפוס” אותם, יפתה אותם לחזור לאתרכם ויהפוך אותם ללקוחות פעילים.
רימרקטינג בסטנדרטים הגבוהים והעדכניים ביותר
חברת קום סנטר, בהובלת חטיבת הדיגיטל ובתמיכת חטיבות העיצוב והפיתוח בחברה, מציעה ללקוחותיה את שירות הרימרקטינג עוד מהימים הראשונים בהם פותחה הטכנולוגיה, ונכנסה לשימוש על ידי מותגים גדולים ומובילים ברחבי העולם. במסגרת השירות, מספקת קום סנטר חבילה מקיפה של שירותים על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, ואשר כוללת שני רכיבים מרכזיים:
- הרכיב הטכנולוגי – הטמעת קוד ייעודי באתר האינטרנט שלכם, באופן שיאפשר לכם לסמן כל לקוח פוטנציאלי המבקר באתר
- הרכיב השיווקי – יצירת תכני קידום חכמים ואפקטיביים, והצגתם ללקוחות הפוטנציאליים שלכם כאשר הם קוראים חדשות, מחפשים בגוגל או גולשים ברשתות החברתיות
חברת קום סנטר מקפידה על עדכון רציף של צוות המומחים בחברה, סביב כל שינוי, שיפור או פיתוח המיושם בטכנולוגיית הרימרקטינג. החברה משקיעה משאבים רבים למדידת הביצועים של פעילות הרימרקטינג באתרי לקוחותיה, ופיתוח כלים ייחודיים, שיאפשרו לה וללקוחותיה למצות את הערך השיווקי האמיתי שיודעת טכנולוגיה זו להציע.
שיווק חכם ברחבי האינטרנט
בניגוד לתפיסה הרווחת, הסוד הגדול של טכנולוגיית הרימרקטינג הוא לאו דווקא “סימון” הלקוח. סוד הרימרקטינג הוא ביכולת להציג בפני הלקוח את התכנים המתאימים והנכונים ביותר ובעיתוי והמינון הנכונים ביותר, על מנת להשיג את המטרה האולטימטיבית של החזרתו לאתר והמרתו ללקוח פעיל. השגת מטרה זו היא האתגר האמיתי של הרימרקטינג, וסביבו בנתה קום סנטר שורה של יכולות מתקדמות, המבוססות על עקרונות השיווק המקצועיים וטכניקות ייחודיות מעולם המכירות. חברת קום סנטר דואגת להטמעה מושלמת של טכנולוגיית הרימרקטינג באתר הלקוח, אך הרבה מעבר לכך, דואגת לייצר את התוצאה השיווקית הרצויה, שלשמה פותחה טכנולוגיה זו מלכתחילה.
שירות הרימרקטינג של קום סנטר מוצע לכל לקוחות החברה כשירות בודד העומד בפני עצמו, או כרכיב בחבילת שיווק כוללת באינטרנט. לקוחות החברה נהנים מהסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום מתפתח זה, ואת התוצאות ניתן לזהות לאחר זמן קצר גם במדדי השיווק של העסק וגם בנתוני היקף ההכנסות והשורה התחתונה של לקוחות קום סנטר.