אסטרטגיה הוא המרכיב החשוב ביותר בכל עסק ובכל היבט של ניהול העסק, אך גם המרכיב שסביבו מתנהלים עסקים רבים בצורה לא נכונה. אסטרטגיה שיווקית היא למעשה תכנית העל של שיווק העסק, וממנה נגזרים מרכיבי השיווק השונים, כדוגמת מסרים שיווקיים, פעולות שיווק, מטרות שיווק, ערוצי שיווק, קהלי יעד ועוד. כעסק שמעוניין ביישום מהלכי שיווק באינטרנט לצורך השגת מטרותיו העסקיות, ישנה חשיבות מכרעת בהימנעות מגישה אופורטוניסטית מחד, ובניהול פעילות השיווק על פי אסטרטגיה חכמה וברורה, הכוללת בתוכה את כל ההיבטים והמרכיבים הנדרשים להצלחה מאידך.
יכולות בחזית החשיבה העסקית מתוך אסטרטגיה שיווקית
קום סנטר, באמצעות צוות מומחי השיווק בחטיבת הדיגיטל של החברה, מציעה ללקוחותיה יכולות מתקדמות בחזית החשיבה העסקית והשיווקית, לצורך גיבוש אסטרטגיה שיווקית מקיפה ליישום במרחב האינטרנט. אסטרטגיה זו נשענת על ערכי היסוד של העסק, על מטרות העל שלו ועל מאפייני הפעילות העסקית ומאפייני קהל היעד.
תהליך הגיבוש של אסטרטגיה שיווקית ללקוחות קום סנטר, מתבצע על פי מתודולוגיות ייחודיות שפותחו באופן בלעדי על ידי קום סנטר. מתודולוגיות אלה ממזגות בתוכן את החשיבה והמודלים המתקדמים ביותר בעולם האסטרטגיה העסקית ועולם השיווק, יחד עם תפיסות עדכניות ובעלות אוריינטציה טכנולוגית מתקדמת מעולם השיווק באינטרנט. בניית האסטרטגיה העסקית מתבצעת באמצעות ניתוח מעמיק של מאפייני הפעילות ומאפייני קהל היעד ובהתאמה מלאה לחזון העסק ולמטרות הפעילות הכוללת.
תהליך גיבוש אסטרטגיה שיווקית בקום סנטר, מתבצע על ידי צוות מומחים המגיעים מעולמות האסטרטגיה העסקית והשיווק, וכולל בתוכו שורה של מרכיבים והשלבים החיוניים לגיבוש אסטרטגיה מנצחת:
- ניתוח עסקי – ניתוח פעילות העסק בהיבטים של שרשרת הערך, סל מוצרים ושירותים, זירה תחרותית ושווקי יעד
- ניתוח קהלים – זיהוי, הגדרה ואפיון של קהלי היעד אליהם פונה העסק, לרבות פילוח לקוחות על פי פרופיל לקוח פוטנציאלי
- גיבוש חזון שיווקי – גיבוש החזון השיווקי של העסק והגדרת מטרות שיווקיות בטווח הקצר, הבינוני והארוך
- גיבוש אסטרטגיה שיווקית – אינטגרציה כוללת בין מאפייני העסק, קהלי היעד והחזון השיווקי ובין מרכיבי השיווק בכלל ומרכיבי השיווק באינטרנט בפרט: ערוצי שיווק, טכנולוגיות שיווקיות, מתודולוגיות שיווק, מסרים שיווקיים, שפה שיווקית וערכי מותג
מפה מפורטת וברורה לשיווק העסק
אסטרטגיה שיווקית בביצוע צוות המומחים של קום סנטר, נועדה לספק ללקוחות החברה מפה מפורטת וברורה, שתהווה את התשתית לקבלת החלטות שיווק והקצאת תקציבי שיווק. כל זאת במטרה להפוך את השיווק בעסק לכלי אפקטיבי, הממלא את תפקידו בפועל בהובלת העסק על מסלול של צמיחה ושיפור הביצועים העסקיים הכוללים.
לאורך שנות פעילותה בתחום, בנתה קום סנטר שורה ארוכה של אסטרטגיות עסקיות מותאמות אישית לתאגידים גדולים, חברות בינוניות וגם עסקים קטנים, המבקשים לבסס פעילות שיווק מצליחה ויעילה במרחב האינטרנט. לא משנה מהו ענף הפעילות בו אתם מתמחים, הלקוחות שלכם נמצאים באינטרנט ועם האסטרטגיה השיווקית שתבנה עבורכם קום סנטר, תוכלו לייצר איתם מפגשים מקוונים חכמים שייצרו את האימפקט העסקי לו אתם מצפים.