בקום סנטר פועלים כמה מן המוחות המבריקים, היצירתיים והחריפים ביותר בזירה הצבעונית של גרפיקה וקריאייטיב בישראל. צוות אנשי הקריאייטיב של קום סנטר, הפועל במסגרת חטיבת העיצוב בחברה, מתמחה בהצבת חלון הראווה השיווקי של הלקוח מול קהל היעד, והפיכתו למעיין נובע של רגשות ותפיסות דרכו יכול קהל היעד לגעת במותג, והמותג לגעת בו.
עבודת צוות הקריאייטיב בקום סנטר כוללת את כלל המרכיבים הגרפיים, הטקסטואליים והויזואליים, המשמשים את מותג הלקוח לצורך ביצוע פנייה אפקטיבית ושובת לב מול קהל היעד. פעילות הקריאייטיב בחברה מבוצעת בשיתוף פעולה עם חטיבות הפיתוח והדיגיטל של קום סנטר, ומשלבת שלושה אלמנטים קריטיים להצלחה:
- חשיבה שיווקית וטכנולוגית מתקדמת
- עקרונות עיצוב מקצועיים
- אוקיינוס אינסופי של יצירתיות
האמירה והמסר, המילים הספציפיות, שילובי הצבעים, קווי המתאר העיצוביים, הצורות והאיורים, התמונות והגרפיקה הדינמית – השילוב המקצועי, המדוייק והאפקטיבי של כל אלה, הוא שמאפשר ליצור תוצרי קריאייטיב בלתי נשכחים בעלי ערך גבוה יותר מסכום חלקיהם. עבודת הקריאייטיב בקום סנטר מבוססת כל כולה על עקרון פשוט זה, ומאפשרת ללקוחות החברה לייצר את הבידול הנדרש מול המתחרים ואת התקשורת השיווקית האולטימטיבית מול לקוחותיהם.
יצירתיות וחופש לצד תכנון מוקפד ומדוייק
פעילות גרפיקה וקריאייטיב בקום סנטר מתבצעת בהובלת חטיבת העיצוב, ובשיתוף פעולה מלא עם חטיבות הפיתוח והדיגיטל בחברה. תוצרי הקריאייטיב מקיפים את כל צרכי התקשורת השיווקית של לקוחות החברה מול קהלי היעד השונים ובכלל ערוצי השיווק, הקידום והפרסום בהם הם פעילים. כל אחד מהתוצרים המתקבלים הוא תוצאה של עבודת תכנון, עיצוב ובדיקה כתלות מוחלטת במטרותיו העסקיות והשיווקיות של הלקוח.
לרשות צוות מומחי הקריאייטיב של קום סנטר עומד סטודיו מאובזר, המספק סביבת עבודה מעודדת חדות ויצירתיות, ומצוייד בתוכנות העיצוב, הגרפיקה והוידאו המתקדמות ביותר בתחום. החיבור בין תשתית הקריאייטיב שמספקת קום סנטר ובין היכולות יוצאות הדופן של אנשי הקריאייטיב בחברה, עומד בבסיס חבילת הערך העדיפה שמציעה קום סנטר ללקוחותיה.
לאורך עשור של פעילות בתחום השיווק באינטרנט, שנה אחרי שנה, בוחרים לקוחות החברה בצוות הקריאייטיב של קום סנטר, ולא לחינם. בחירה זו מבוססת על יכולתם לחשוב מחוץ לקופסה, יכולת ריכוז היכולות והכישורים העומדים לרשותם והיכולת לייצר תוצאות ויזואליות ואינטלקטואליות, שמוכיחות שוב ושוב: שילוב נכון בין קריאייטיב מדוייק ויצירתי, יישום טכנולוגי מעולה ועדכני ותכנון מחושב ומתקדם הוא שילוב, שעבורו גם השמיים הם לא הגבול.
גיבוש גרפיקה וקריאייטיב בתהליך מקצועי ויסודי
תהליך גיבוש גרפיקה וקריאייטיב בקום סנטר מיושם בתיאום מלא בין צוותי העבודה בחטיבות השונות, ומשלב בתוכו מרכיבים מתחומי ההתמחות של שלושת החטיבות:
- פריימינג – גיבוש מסגרת אסטרטגית המפרטת את הקווים המנחים במאפייני הפניה (טרגטינג), ומהווה תשתית לבניית הקריאייטיב
- בניית שפה גרפית ייחודית – פלטות צבעים, קווי עיצוב מנחים, שימוש בתמונות, וידאו ואנימציות, קופירייטינג ייחודי למותג ועוד – על בסיס המסגרת שנבנתה
- הצפת רעיונות ומיצוי היצירתיות – גיבוש שורה של עיצובים יצירתיים וייחודיים, שישמשו בתהליך השיווק וייבחנו בהתאם לאימפקט המתקבל
- השבחה רציפה – יצירת רצף קבוע של השבחת התוצרים הגרפיים והטקסטואליים, בהתאם למשוב המתקבל מהשוק ולתובנות המתגבשות לאורך זמן
גרפיקה וקריאייטיב הוא חלון הראווה של האסטרטגיה השיווקית, הממשק דרכו נוגע המותג בקהל היעד, ודרכו נוגע קהל היעד במותג. צוות הגרפיקה והקריאייטיב של קום סנטר מעצב חלונות ראווה חכמים, אסתטיים ויוצאי דופן, שאי אפשר להביט בהם ולא להיכנס.