
אאוטבריין וטאבולה הן שתי פלטפורמות המושכות את תשומת ליבם של אנשי השיווק המובילים בעולם. אנשי שיווק אלה מחפשים את ערוץ הכניסה אל עולם התוכן המיינסטרימי באתרי תוכן וחדשות מובילים, ופעילות קידום באאוטבריין וטאבולה הוא בדיוק התחום שמספק להם את המענה הנדרש.
פלטפורמות אלה מאפשרות לכל מותג ועסק את מה שהיה עד כה, נחלתם של מותגי על וארגוני ענק חזקים בעלי מערך אין סופי של יחסי ציבור: גישה אל מרחבי התוכן של אתרי אקטואליה והצגת תוכן מקודם כחלק אינטגרלי מתוכן האקטואלי באתר.
חברת קום סנטר מהווה את זרוע יחסי הציבור האינטרנטית עבור שורה של מותגים, חברות ובתי עסק בישראל. זרוע יחסי הציבור של קום סנטר פועלת באמצעות בניית חבילות תוכן לקידום באאוטבריין וטאבולה. חבילות אלה מאפשרות ללקוחות החברה להיכנס אל העמודים המרכזיים של אתרי חדשות, תוכן ובלוגים מרכזיים ברחבי האינטרנט, ולהציג את עצמם בצורה מקצועית, אקטואלית וכחלק אינטגרלי מתוכן האתר עצמו.
פעילות קידום באאוטבריין וטאבולה בחברת קום סנטר
קידום זה מבוסס על מתודולוגיות מתקדמות וייחודיות בשוק הישראלי, אשר פותחו על ידי החברה לאורך שנים של פעילות בתחום. מתודולוגיות אלה מיועדות לייצר תוכן שמשלב מידע בעל ערך מוסף לקורא הפוטנציאלי, חיבור לנושאים אקטואליים ועכשוויים וביסוס מעמדו של הלקוח כאוטוריטה בתחום פעילותו ובענף בו הוא פועל.
פעילות הקידום באאוטבריין וטאבולה מבוצעת בשיתוף פעולה של שלושת חטיבות הפיתוח, העיצוב והדיגיטל בקום סנטר, בהן פועלים בכירי השיווק באינטרנט בישראל וצוות של אנשי מקצוע מתחום הכתיבה, הקריאייטיב, הטכנולוגיות והקידום המקוון.
במסגרת תהליך הקידום בפלטפורמות אלה, מיישמת החברה את כל המרכיבים הבאים:
- אפיון קידום – אפיון פעילות הלקוח על פי תחומי עניין וקהלי יעד וגזירת מאפייני ומטרות הקידום הנדרש
- ערוצי קידום – בחירת ערוצים (אתרי חדשות, בלוגים, אתרי תוכן) ובחירת האתרים הספציפיים בהם יבוצע הקידום על בסיס לוחות זמנים מתוכננים מראש
- גיבוש תוכן – בניית תוכן איכותי, מקצועי, מבוסס מחקר ועובדתי סביב נושאים אקטואליים, המעסיקים את הציבור בכלל ואת לקוחות קהל היעד בפרט
- פרסום התוכן – הגדרת מערך אוטומטי לפרסום התוכן באתרים שנבחרו, על פי שורה של מדדים קבועים מראש כדוגמת: ימי ושעות פרסום, מיקום בדף, תדירות פרסום וכן הלאה
- מדידה – מדידת תוצאות הקמפיין, ביצוע שינויים ו Fine Tuning של התכנים ומאפייני הפרסום, על מנת להשיג את התוצאות המצופות על ידי הלקוח, ומעבר להן
פלטפורמות הקידום באאוטבריין וטאבולה מהוות תחום חשוב ומתפתח מאוד בעולם השיווק המקוון, ולקום סנטר היכולות המתקדמות והמגובשות ביותר בשוק הישראלי, לבניית פתרון אפקטיבי וניהולו המקצועי לאורך זמן עבור לקוחותיה, מותגי על, חברות בינוניות ועסקים מקומיים קטנים במגוון תעשיות וענפים כלכליים ומכל רחבי הארץ.